Tarım ve Orman Bakanlığına bağlı olarak Balıkesir’de faaliyet gösteren kamu kurum ve kuruluşlarının yöneticilerinin katılımıyla her ay düzenlenen “Koordinasyon ve Değerlendirme Toplantısı”nın Mayıs ayı buluşması, DSİ 25. Bölge Müdürlüğü ev sahipliğinde gerçekleştirildi.
Toplantıda, kurumlar tarafından yürütülen çalışmalar değerlendirilirken, yaklaşan yaz dönemi öncesinde alınacak tedbirler ve kurumlar arası iş birliği konuları da ele alındı.
Orman Bölge Müdürü Musa Şen, toplantıda yaptığı bilgilendirmede yaklaşan orman yangını sezonu öncesinde Bölge Müdürlüğü tarafından yürütülen hazırlık çalışmalarını paylaştı.
Şen, orman yangınlarının bir afet olduğuna dikkat çekerek, yangınlarla mücadelede kurumlar arası koordinasyon ve desteğin büyük önem taşıdığını ifade etti. Toplantıda ayrıca yangınlara karşı alınan önlemler, hazırlık süreçleri ve müdahale kapasitesine ilişkin değerlendirmelerde bulunuldu.
Haber Merkezi

