SON DAKİKA
Hava Durumu

MOBİL GENÇ OFİS GÖNÜLLÜLERİNE TEŞEKKÜR BELGELERİ VERİLDİ

“Mobil Genç Ofis: Üreterek Güçlenen Gençlik Atölyeleri Projesi” kapsamında görev alan üniversite öğrencilerine teşekkür belgeleri takdim edildi. Programda İlçe Müftüsü Dr. Abdülhamid Pehlivan’a da plaket sunuldu.

Haber Giriş Tarihi: 21.06.2026 11:51
Haber Güncellenme Tarihi: 21.06.2026 11:51
Muhabir: Selin Girgin
https://www.marmarayasam.com
MOBİL GENÇ OFİS GÖNÜLLÜLERİNE TEŞEKKÜR BELGELERİ VERİLDİ

Diyanet İşleri Başkanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı tarafından desteklenen “Mobil Genç Ofis: Üreterek Güçlenen Gençlik Atölyeleri Projesi” kapsamında gönüllü olarak görev yapan üniversite öğrencileri için teşekkür belgesi takdim programı düzenlendi.

Programda konuşan Bandırma İlçe Müftüsü Dr. Abdülhamid Pehlivan, gençlerin gönüllülük anlayışıyla yürüttüğü çalışmaların toplum açısından önemli bir değer taşıdığını belirtti. Köy okullarında gerçekleştirilen faaliyetlerde görev alan öğrencilerin büyük bir sorumluluk üstlendiğini ifade eden Pehlivan, projeye katkı sunan gönüllü üniversite öğrencilerine teşekkür belgelerini takdim etti.

Programın sonunda Diyanet Genç Ofis tarafından, gençlik çalışmalarına verdiği destek, hayata geçirilen projelere sunduğu katkılar ve gençlere gösterdiği yakın ilgi dolayısıyla Bandırma İlçe Müftüsü Dr. Abdülhamid Pehlivan’a plaket verildi.

Plaket takdiminde, Diyanet Genç Ofis faaliyetlerine sağladığı katkılar nedeniyle Pehlivan’a teşekkür edilirken, yeni görev yerinde sağlık, huzur ve başarı dileklerinde bulunuldu.

Haber: Selin Girgin

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.