Bandırma Belediyesi, Yükseköğretim Kurumları Sınavı'nın (YKS) ikinci oturumunda da öğrencileri ve ailelerini yalnız bırakmadı. Sınav sabahı okul önlerinde kurulan stantlarda adaylara su, meyve suyu ve belediye imalathanesinde hazırlanan taze poğaçalar ikram edildi.
Sınav öncesinde gerçekleştirilen ikramlarla öğrencilerin heyecanını paylaşmayı amaçlayan belediye ekipleri, velilere de destek oldu. Sınav merkezleri önünde kurulan stantlar, sabahın erken saatlerinden itibaren yoğun ilgi gördü.
Bandırma Belediyesi, uzun bir hazırlık sürecinin ardından sınava giren tüm öğrencilere gönüllerindeki üniversitelere yerleşmeleri temennisinde bulunurken, bu süreçte özveriyle yanlarında olan ailelere ve öğretmenlere de teşekkür etti. Belediye, gençlerin başarılı bir gelecek inşa edeceğine olan inancını yineleyerek tüm adaylara sınavlarında başarılar diledi.
Haber: Oğulcan Bölükbaşı
