Bandırma Belediyesi Parke Tamirat Ekibi, kentin farklı noktalarında altyapı kuruluşları tarafından yürütülen çalışmalar nedeniyle açılan kazı alanlarında onarım çalışmalarını sürdürüyor.
Su, doğalgaz, elektrik, internet ve diğer altyapı hizmetleri kapsamında gün içerisinde birçok farklı noktada kazı çalışması gerçekleştirilirken, tamamlanan çalışmaların ardından bozulan parke ve kaldırımlar belediye ekipleri tarafından yeniden düzenlendi.
Belediye yetkilileri, söz konusu kazı çalışmalarının belediye tarafından yapılmadığını ve görev alanlarında bulunmadığını belirtirken, vatandaşların mağduriyet yaşamaması için ekiplerin yoğun mesai harcadığını aktardı.
Kent genelinde yürütülen çalışmalarda, bozulan yol ve kaldırımların en kısa sürede onarılarak yeniden kullanıma hazır hale getirildiği bildirildi. Ekiplerin, daha güvenli ve düzenli bir Bandırma için çalışmalarına aralıksız devam ettiği kaydedildi.
Haber: Selin Girgin


