Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Erdek Meslek Yüksekokulu 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni, Erdek Meslek Yüksekokulu Yerleşkesi’nde yoğun katılımla gerçekleştirildi.
Erdek Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Samet Çevik’in ev sahipliğinde düzenlenen törene Erdek Belediye Başkan Vekili Hüseyin Yıldırım, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Alpaslan Serel, Prof. Dr. Ebru Kaya Mutlu ve Prof. Dr. Mehmet Emin Erçakar, Genel Sekreter Faruk Küçük, İlçe Emniyet Müdürü Faruk Bağcı, Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Salman Koçu, Erdek Ticaret Odası Başkanı Hüseyin Uz, akademik ve idari personel, öğrenciler ve aileleri katıldı.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başlayan törende açılış konuşmasını Doç. Dr. Samet Çevik yaptı. Ardından konuşan Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Alpaslan Serel, mezun öğrencilere meslek hayatlarında başarılar diledi.
Program kapsamında, Erdek Meslek Yüksekokulu’nu birincilikle tamamlayan Sağlık Turizmi İşletmeciliği Programı öğrencisi Nadya Günenç, mezunlar adına kütüğe plaket çakma seremonisini gerçekleştirdi. Günenç daha sonra yaptığı konuşmada mezuniyet sevincini katılımcılarla paylaştı.
Törende dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ve ödülleri protokol üyeleri tarafından takdim edildi. Daha sonra akademik ve idari personel tarafından mezun öğrencilere mezuniyet anı belgeleri verildi.
Mezuniyet töreni, geri sayımın ardından öğrencilerin keplerini havaya fırlatmasıyla sona erdi. Renkli görüntülere sahne olan programda öğrenciler ve aileleri mezuniyet sevincini birlikte yaşadı.
Haber: Oğulcan Bölükbaşı


