
Bandırma Belediyesi ekipleri, kentin farklı noktalarında bakım ve temizlik çalışmalarını sürdürdü.
Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri tarafından mahallelerde çim biçme ve yeşil alan bakım çalışmaları gerçekleştirildi. Çalışmalar kapsamında parklar ve ortak kullanım alanlarında çevre düzenlemeleri yapıldı.
Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri ise çeşitli mahallelerde arsa temizliği çalışmalarını yürüttü. Ekipler ayrıca ihtiyaç duyulan noktalarda konteyner değişimi gerçekleştirirken, konteynerlerin yıkama ve dezenfeksiyon işlemlerini de yaptı.
Belediye ekiplerinin kent genelindeki bakım ve temizlik çalışmalarına program dahilinde devam ettiği bildirildi.
Haber: Selin Girgin