
Bandırma Sosyal Hizmet Merkezi Müdürlüğü, Ulusal Staj Programı kapsamında kurumda stajlarını tamamlayan sosyal hizmet öğrencileriyle değerlendirme toplantısında bir araya geldi.
Gerçekleştirilen toplantıda öğrencilerin dört aylık staj süreci kapsamlı şekilde değerlendirildi. Mesleki uygulamalar sırasında edinilen bilgi ve deneyimler paylaşılırken, staj dönemine ilişkin görüş ve öneriler de masaya yatırıldı.
Toplantıda öğrencilerin sosyal hizmet alanındaki uygulamalara katılım süreçleri, kurumsal deneyimleri ve mesleki gelişimlerine sağlanan katkılar üzerinde duruldu. Karşılıklı fikir alışverişiyle geçen programda, staj süresince elde edilen kazanımların gelecekteki meslek yaşamına sağlayacağı katkılar da değerlendirildi.
Bandırma Sosyal Hizmet Merkezi Müdürlüğü yetkilileri, öğrencilerin teorik bilgilerini uygulama alanında geliştirmelerine katkı sağlayan staj programlarının önemine dikkat çekerek, genç meslek adaylarına başarı dileklerinde bulundu.
Haber: Mihriban Nur Uysun