BALIKESİR’DE EĞİTİM YÖNETİCİLİĞİ PROGRAMI TAMAMLANDI

Millî Eğitim Akademisi Başkanlığı tarafından, Öğretmenlik Mesleği Kanunu doğrultusunda hayata geçirilen “Eğitim Kurumu Yönetici Yetiştirme Programı” başarıyla tamamlandı.

Haber Giriş Tarihi: 22.06.2026 15:05
Haber Güncellenme Tarihi: 22.06.2026 15:05
https://www.marmarayasam.com

Geleceğin eğitim yöneticilerinin yetiştirilmesine katkı sunan program kapsamında görev alan eğitmenler ve komisyon üyeleri unutulmadı. Programda emeği geçen isimlere, katkılarından dolayı Millî Eğitim Akademisi Başkanı Prof. Dr. Ali Fuat Arıcı imzalı teşekkür belgeleri, İl Millî Eğitim Müdürü Selehattin Kal tarafından takdim edildi.

Törende konuşan İl Millî Eğitim Müdürü Selehattin Kal, eğitim kurumlarının yönetim kalitesini artırmayı hedefleyen bu önemli programda görev alan tüm eğitmenlere ve komisyon üyelerine teşekkür ederek, “Bilgi ve tecrübelerini idarecilerimize aktaran tüm paydaşlarımıza eğitim camiamız adına şükranlarımı sunuyorum.” ifadelerini kullandı.

Programın, eğitim yöneticiliği alanında nitelikli insan kaynağı yetiştirilmesine önemli katkı sunduğu vurgulandı.

Haber Merkezi